اخبار

کارگاه آموزشی روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار در جزیره کیش برگزار شد.

روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار

کارگاه آموزشی روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه شهرجاب، جمعی از شهرداران، معاونین و مدیران برنامه و بودجه  شهرداری ها، مدیران مالی اعضای محترم شوراهای اسلامی و …  شهرهای مختلف سراسر کشور صبح امروز پنجشنبه 25 مهر ماه 1402 با حضور در جزیره کیش در دوره تخصصی روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار شرکت نمودند.

در این کارگاه که با تدریس استاد توانمند جناب اقای بهدانی همراه بود، بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای مهندس خلجی مدیر عامل شرکت شهرجاب خوش آمد گویی به مهمانان عزیز داشتند و شرکت کنندگان دوره معرفی شدند تا فراگیران عزیز با یکدیگر بیشتر آشنا شوند.

شروع تدریس جناب آقای بهدانی با توضیحاتی در مورد قوانین و مقررات مربوط به درآمد پایدار شروع شد و در ادامه راهکار هایی مبنی بر ایجاد و افزایش درآمد پایدار برای شهرداری ها و شوراهای اسلامی ارائه کردند که بسیار مورد استقبال حضار قرار گرفت.

در ادامه برنامه بعد از استراحتی کوتاه و پذیرایی از مهمانان عزیز، برنامه با بحث و ارائه پروژه هایی که توسط شهرداری های مختلف انجام شده و بازخورد مثبتی داشتند، ادامه پیدا کرد. در بخش دوم مهمانان ایده های خود را مطرح نمودند و مورد بررسی توسط حضار گردید که در نهایت موجب یک خروجی عالی و مثبت گردید.

در پایان برنامه ضمن تقدیر از مدرس دوره، گواهینامه های فراگیران عزیز تقدیم حضورشان گردید.

گزارش تصویر کارگاه آموزشی روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار

 

روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار روش های نوین ایجاد و افزایش درآمد پایدار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میتوانید دیگر همایش های گروه شهرجاب را از این قسمت ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *