وبلاگ, سئو, مقالات

سئوی محلی چیست؟

سئوی محلی چیست؟ - گروه شهرجاب

سئوی محلی چیست؟

در این مقاله از گروه شهرجاب قصد داریم در مورد بازاریابی سئوی محلی چیست و چرا باید به آن اهمیت دهید؟  صحبت کنیم.

local seo مخفف “local search engine optimization” است و همانطور که هر کسب و کاری می داند، جذب مشتریان محلی می تواند کلید موفقیت یا شکست باشد، چون:

  • دسترسی به آنها آسان تر (و در نتیجه ارزان تر) است
  • آنها وفادارتر هستند که به معنای تکرار فروش است
  • آنها احتمالاً به سایر مشتریان محلی توصیه می کنند

بنابراین، تعریف سئوی محلی را می‌توان به عنوان «عمل به کارگیری تاکتیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو برای هدف قرار دادن خاص این مشتریان ارزشمند محلی» در نظر گرفت.

چه کسی به سئوی محلی نیاز دارد؟

به سادگی، بازاریابی سئوی محلی برای موارد زیر مورد نیاز است:

  • هر کسب‌وکاری با مکان فیزیکی که مشتریان از آن بازدید می‌کنند (برای مثال بارها، دفاتر قانونی و فروشگاه‌های مواد غذایی)
  • هر کسب‌وکاری که در یک منطقه جغرافیایی مشخص خدمات ارائه می‌کند (مثلا رستوران‌هایی که تحویل می‌دهند)
  • هر کسب و کاری که به مشتریان خود سفر می کند (به عنوان مثال لوله کش ها و قفل سازها) که به عنوان “کسب و کارهای منطقه خدمات” شناخته می شوند.

اگر یکی از این موارد کسب و کار شما را توصیف کند، کسب و کار شما از سئوی محلی سود می برد.

 

مزایای بازاریابی سئوی محلی چیست؟

بازاریابی موتورهای جستجوی محلی نقش مهمی در جذب مشتریان (و به همین ترتیب درآمد بیشتر) ایفا می کند، زیرا به نفع مشاغل کوچکتر نسبت به بازیکنان بزرگتر است.

تحقیقات Access نشان داد که 92٪ از مصرف کنندگان فقط 20 دقیقه یا کمتر برای خرید لوازم ضروری روزانه خود سفر کردند.

موتورهای جستجو این را می دانند و بنابراین مجموعه خاصی از فاکتورهای رتبه بندی سئوی محلی را برای جستجوها اعمال می کنند که:

  • حاوی یک مکان خاص، مانند شهر، شهر یا کد پستی باشد
  • عبارت “نزدیک من” را وارد کنید
  • می تواند با اطلاعات GPS از گوشی های هوشمند متصل شود

بازاریابی سئوی محلی فرآیند متقاعد کردن موتورهای جستجو است که کسب و کار شما باید در نتایج این جستجوهای مبتنی بر مکان ظاهر شود.

چگونه بازاریابی سئوی محلی را شروع کنم؟

موثرترین راه برای شروع دیده شدن کسب و کارتان برای جستجوهای محلی تمرکز بر روی گوگل است.

موتورهای جستجوی دیگر (مانند اپل یا بینگ ) بعداً ارزشمند خواهند بود، اما برای شروع با آن منطقی است که موتور جستجو را با 92 درصد از سهم بازار جهان هدف قرار دهید .

گوگل نتایج جستجوی محلی خود را در Maps و در بسته محلی خود ارائه می دهد :

بسته محلی Google

این ناحیه که به 3-Pack نیز معروف است، شامل اطلاعات اضافی در مورد مشاغل مانند زمان افتتاح، اطلاعات تماس، عکس ها و نظرات است.

باید این اطلاعات را در اختیار Google قرار دهید تا در بسته محلی مورد توجه قرار بگیرید، که می توانید از طریق حساب Google برای کسب و کار من انجام دهید.

گرفتن حساب GMB شامل موارد زیر است:

  • پیدا کردن و ادعای کسب و کار خود به صورت آنلاین
  • افزودن جزئیات تماس و دسته بندی ها
  • در حال تأیید فهرست شما

ما راهنمای تنظیم فهرست «Google برای کسب‌وکار من» را نوشته‌ایم که شما را گام به گام این فرآیند را طی می‌کند.

نحوه انجام بازاریابی سئوی محلی چیست ؟

پس از راه‌اندازی حساب GMB، می‌توانید از راهنمای کامل ما برای موفقیت در «Google برای کسب‌وکار من» استفاده کنید.

می‌توانید به هر فاکتور رتبه‌بندی موتورهای جستجو نگاه کنید و به گوگل نشان دهید که چرا کسب‌وکار شما شایسته ظاهر شدن است:

  • انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی
  • توسعه استنادها و سایر ذکرهای آنلاین
  • فهرست شدن در دایرکتوری ها
  • رشد یک نمایه نظرات قوی
  • بهینه سازی وب سایت شما
  • ایجاد محتوای جدید
  • ایجاد پیوندهای محلی

همه این موضوعات (و بیشتر!) در راهنمای کامل ما برای سئوی محلی پوشش داده شده است.

سئوی محلی چیست ؟ سئوی محلی چیست ؟ سئوی محلی چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.