سئو

الگوریتم های جدید گوگل برای سئو سایت در سال 2022

الگوریتم های جدید گوگل برای سئو سایت در سال 2022

الگوریتم های جدید گوگل برای سئو سایت در سال 2022

الگوریتم های جدید گوگل برای سئو سایت در سال 2022 به گونه ای طراحی شده اند که نتایج مرتبط ترین و دقیق ترین مطالب را نشان می دهد و به همین خاطر باید از یکسری روش های نوین در این زمینه استفاده کنیم. پس تا پایان این مقاله حتما با ما همراه باشید.

1. ارتباط محتوا با پرس و جو:

عناوین گمراه کننده با محتوای نامربوط دیگر جایگاه خود را در نتایج صفحه نمی گیرند. الگوریتم گوگل در تشخیص محتوا با مرتبط ترین و معتبرترین اطلاعات بهتر شده است. تا سال 2022، انتظار می رود که رتبه بندی SEO با ارائه محتوای با کیفیت بالا که برای کاربران اینترنت مفید است، رقابتی تر شود.

محتوایی که فقط از طریق پیوند منابع غیرضروری سعی در جذب مخاطبان خود دارد مانند امروز مؤثر نخواهد بود. گوگل همچنین قابلیت اطمینان لینک درج شده در محتوا را شناسایی می کند.

2. نتایج شخصی شده بر اساس جستجوهای اخیر:

ترافیک فعلی بیشترین موضوعات جستجو را بر اساس الگوریتم انباشته اطلاعات و فعالیت های همه کاربران اینترنت نشان می دهد. Google اکنون در تلاش است تا تجربه جستجوی هر کاربر را بهبود بخشد تا اطلاعاتی را که مطابق با تاریخچه صفحات بازدید شده و جستجوهای مکرر آنها ارائه می شود، مطابقت دهد.

بنابراین در آینده، نتایج جستجو می‌توانند صفحاتی را که به کاربران نشان داده می‌شوند مطابق با علاقه‌شان مطابقت دهند. به این فکر کنید که چگونه یوتیوب ویدیوهای توصیه شده و پیشنهادی را به کاربران نشان می دهد.

3. توضیحات متا:

آیا بخش کوچکی را در بالای نتایج می‌بینید که توضیح سریع یا عکس‌هایی از نتیجه جستجو را نشان می‌دهد؟ گاهی اوقات به خصوص برای جستجوی سریع اطلاعات مفید است. اما بیشتر اوقات، این قطعه اطلاعات گمراه کننده و ناقص را نشان می دهد. تا سال 2022، اسنیپت در صفحه نتایج جستجو از بین خواهد رفت.

الگوریتم های جدید گوگل برای سئو سایت در سال 2022 راه های جدید در جستجو

4. جستجو و استعلام صوتی:

در سال 2022، جستجوی کلمات کلیدی نتایج کاربردی تری خواهد داشت. از زمان اجرای تشخیص صدا بر روی دستگاه های تلفن همراه و نرم افزارهای اینترنتی، سوالات از نوع مکالمه معمولی بیشتر مورد استفاده کاربران اینترنتی قرار می گیرد.

کلمات کلیدی مانند بهترین یوگا روتین برای استفاده از جستجوهای انجام شده با تایپ مناسب است، اما با افزایش محبوبیت در جستجوی صوتی، نحوه انجام یوگا را می توان به عنوان کلیدواژه جدیدی برای موضوعات تمرین یوگا در نظر گرفت.

5. بهینه سازی کلمات کلیدی مرتبط:

نیازی به ذکر یک کلمه کلیدی در سراسر وبلاگ یا محتوای مقاله نیست. هرزنامه کلمات کلیدی کمکی به افزایش ترافیک نمی کند. گوگل در شناسایی محتوای باکیفیت باهوش تر می شود که مترادف ها یا کلمات مرتبط را از کلمه کلیدی در رتبه بندی در نظر می گیرد. از کلمه کلیدی هیجان زده مکررا استفاده نکنید.

در صورت انجام این کار دیگر کیفیت کار شما را نادیده می گیرد، و به عنوان هرزنامه نیز شناسایی می شود.

خواندن این مقاله رو توصیه می کنیم: سئو چیست؟

6. تصاویر و ویدئوها در بهینه سازی شرکت خواهند کرد:

قرار دادن عکس و فیلم روی محتوا برای خوانندگان و نویسندگان بسیار مفید و کاربردی است. تصاویر و ویدیوهای موجود در محتوای وب نیز به رتبه بندی مقاله شما و افزایش ترافیک جستجو کمک می کند.

7. سئوی محلی در نتایج جستجو رشد خواهد کرد:

از آنجایی که مردم در حال یافتن راه هایی برای محدود کردن تماس های اجتماعی و ماندن در داخل خانه هستند، رانندگی در شهر برای یافتن یک آبگرم خوب دیگر یک عمل نیست. اکنون، مردم در صورت نیاز به رزرو وقت، در حال جستجوی عبارت «Spak Medical نزدیک من» هستند.

سئوی محلی در سال 2022 در بازاریابی آنلاین مؤثر خواهد بود و حتی در صورت ناپدید شدن این بیماری همه گیر(کرونا)، مطالعات و نظرسنجی ها می گویند که مردم ترجیح می دهند در خانه کار و مطالعه کنند و احتمالاً حتی پس از همه گیری این کار را انجام خواهند داد.

امیدوارم از خواندن مقاله ” الگوریتم های جدید گوگل برای سئو سایت در سال 2022 ” لذت برده باشید. لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

منبع: https://growth99.com

الگوریتم های جدید گوگل برای سئو سایت در سال 2022 الگوریتم های جدید گوگل برای سئو سایت در سال 2022 الگوریتم های جدید گوگل برای سئو سایت در سال 2022 الگوریتم های جدید گوگل برای سئو سایت در سال 2022

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.